Hello again.

Everything about Tribes.
Post Reply
Scoffer
Posts: 2
Joined: Fri May 22, 2015 8:02 pm

Hello again.

Post by Scoffer » Mon May 25, 2015 6:18 pm

Hey to everyone :!:
Someone knew me as RockY, Crazysancho.. others know me as Scoffer :roll: (not Scooffer - in video Oui made mistake :? ).
Anyway Im glad to see that community still alive. So.. don't DIE without me! :P When I buy my new computer I will install this lovely game to **** your asses ! :mrgreen:
Sorry for my bad language but I have a brake.. also in English :)
Best wishes!
Tribal Scoffer.
:ugeek:

Oui
Posts: 103
Joined: Fri Mar 21, 2014 10:45 am

Re: Hello again.

Post by Oui » Mon May 25, 2015 6:22 pm

HOLY KURWA MAĆ

Welcome back my friend :D

haha stary nie myślałem , że kiedykolwiek powrócisz :>>

elo :>

Scoffer
Posts: 2
Joined: Fri May 22, 2015 8:02 pm

Re: Hello again.

Post by Scoffer » Mon May 25, 2015 7:13 pm

Hello Oui :D

taki stary to jeszcze nie jestem xd
btw. podaj mi na PW jakiś kontakt do siebie poza xfire najlepiej dziś ;)

Sink
Posts: 43
Joined: Wed Jul 23, 2014 9:55 pm

Re: Hello again.

Post by Sink » Mon May 25, 2015 9:51 pm

Image

DiceRolla
Posts: 231
Joined: Sun Aug 03, 2014 11:10 pm

Re: Hello again.

Post by DiceRolla » Mon May 25, 2015 10:02 pm

http://stats.tribesrevengeance.com/

keep an eye on that then for when people are active

annnd I wanna be the cat in the middle -_-

HighDive
Revengeance Engineer
Posts: 567
Joined: Thu Mar 13, 2014 2:57 pm

Re: Hello again.

Post by HighDive » Thu May 28, 2015 1:51 am

Sup Scoffer/RockY/.. whatever you want to be called lol.

Nice to have you back on board. Hoping to see you in game soon!

HighDive

User avatar
Goobinator
Posts: 11
Joined: Sun May 24, 2015 12:02 am

Re: Hello again.

Post by Goobinator » Thu Jun 11, 2015 7:27 pm

I don't remember you, but I'm not gonna be an ass and still say 'welcome back'!
Image
Image
Image
Image

Post Reply